İADE SİSTEMİNİN KALKMASINI İSTİYORUM ....

SİSTEMSEL BİR SIKINTI VAR İSE KİŞİNİN KREDİSİ İADE EDİLİR BUNUN DIŞINDAKİ FALLARDA YOK BANA UYMADI YOK ELEKTRİKLER UYUŞMADI YOK KÖTÜ BAKTINIZ GİBİ YORUMLAR YAPILIYOR BİRDE ÜSTÜNE PUANIMIZ DÜŞÜYOR BU NASIL BİR SİSTEMDİR ANLAMIYORUM ??
HEM ZAMANIMIZ ÇALINIYOR HEM EMEĞİMİZ HEMDE VAKTİMİZ BRAVO ZATEN YÖNETİCİLERDE ARKAMIZDA DEĞİL BİZ O KADAR FALLI İNCELEMEYİZ DENİLİYOR ?
İADE TALEP EDEN KULLANICI FALLARINI SİZ İNCELEME YAPAMIYORSANIZ BİZ Mİ GELİP BAKALIM ONLARA DA?
ÇOK KISA YORUM YAPILMIŞTIR ANLARIZ SES KAYDI 2 3 DAKİKADIR ANLARIZ AMA BU NE YA 10 DK SES KAYDI YOLLUYORUZ İADE TALEP EDİLİYOR SADECE BEĞENMEDİM YAZILIYOR ?
BUNUN ÜSTÜNE BU KULLANICI BİRDE GİDİP BAŞKA FALCIYA BAKTIRIYOR HAK YİYOR HEM SİZE HEM BİZE UĞRAŞ!!!!

Yorumlar

  • Cevaben;
    -İade etmek zorunluğunuz yok.
    -Müşteri hakları kanuna göre müşteri minimum bir kere iade alma hakkına sahiptir. Yaptığınız iş çok doğru olsa bile iade etmek zorundasınız.
    -İade talep edilen falları hakediyor mu diye inceleyemeyiz. Hem zaman olarak yetişemeyiz hemde hayali bir konuda hüküm veremeyiz.
    -İadeler sınırlıdır. Kullanıcılar maksimum 3 iade alabilirler.
  • iade talep etmeleri için şartları sağlaması gerekiyor kafasına göre herkes iade talep edemez.
  • October 2018 düzenlendi
    Kullanıcılar şartlı yada şartsız minimum bir iade talep edebilirler. Müşteri hakları yönetmeliği bu şekilde.
  • o zaman devam hem yorumcu mağdur olmaya hemde zaman kaybetmeye :)
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .