Hem müşteri memnuniyeti hem Bizler için bir tavsiye

Öncelikle sayın yönetim lütfen yanlış anlamayın. Ben çeşitli sitelerde binlerce fal bakmış biriyim. Fakat burada bazı eksiklikler var. Bunlardan bir tanesini sizlere önermek istiyorum. Burada kullanıcılar hiç bir şekilde faldan sonra iletişime geçemiyorlar. Haliyle böyle olunca müşterilerin bir çok sorusu ve bir aksilik olunca iletişime geçemiyorlar. Direk iade yada siteden memnun kalmıyorlar. Bunun yerine meşteri memnuniyetinide düşünerek fal kısmında sağ tarafta yada bir yerde bir mesajlaşma kısmı olsun. Üyelerin sorucağı soru sayısını falcılar belirlesin. Emin olum böyle müşteri memnuniyeti çok çok yükselir. Hem sizlere çok fazla şikayet gelmez. Sorun olursa falcı ve üye arasında çözülür. Şuan ücretli soru sorma var fakat falcılar haksız olduğunda üyeler yeniden para harcamak istemez. Yada bu sistemi isteyen falcılar ücretsiz yapabilir.

Yorumlar

  • Faldan sonra falla ilgili yorum alanı var sorun olunca oradan veya falla ilgili sorun bildir alanından destek ekibine ulaşılabiliyor. Harici bir mesajlaşma alanı koymak demek ücretli ek soruların iptali olur. Kimse herkes mesajlaşma alanından tonla soru sorar.
  • Soru sınırını en fazla 10 olur falcıda bunu 10 taneye kadar verebilir. Özellikle düşük puan alındığında daha doğrusu üye memnun kalmadığında yada düşük puan verdiğinde rahatlıka iletişime geçebilir falcı. Hem üye hem falcı memnun olur bu konuda. Yada dediğim gibi ücretli soru kısmını isteyen falcılar ücretsiz yapabilirler. Sadece falcı daha fazla soru almak istemiyorsa kapatabilir. Çünkü faldan sonra falcı hiç bir şekilde iletişime geçemiyor üye ile. Umarım dediklerim çok karışık olmamıştır.
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .