Art Niyetli Kullanıcılar için bir öneri

Merhaba ben Gelecek_Habercisi.

Bazı art niyetli müşteriler fal baktırdıktan sonra ücret iadesi almak adına kötü yorumlar ve 1 yıldız verip ücret iadesi talep etmekte. O Kadar emek verilip yazılan falların ardından iade etmek bir kenara dursun, birde kötü yorumlar yazılarak müşteri kaçırmakta. Elbette her fal beğenilmeyebilir. Fakat bu kişilerin genel olarak iade hakları dolmuş oluyor. Yani herkese bedavaya fal baktırıp para iadesi alıyorlar. Şimdi benim bunun için site yöneticilerine bir önerim var. Bu iade hakları dolan kullanıcılar bir daha fal baktırdığında puan veremesin veya yorum yazamasın. Çünkü yukarıdada belirttiğim gibi devamlı fal baktırıp iade almak için ellerinden gelenleri yaptırıyorlar. Böylelikle bir sürü falcı arkadaşlara ücretsiz fal baktırmış oluyorlar. Bu yeni sistemle bu taktikleri sona erecektir diye düşünmekteyim. Öneri olarak sunulur. İyi akşamlar.

Yorumlar

  • Bugun bu tarz bir kullanıcıdan çok ağır bir yorum geldi. Falını iade etmek durumunda kaldım çünkü neredeyse hakarete ramak kalmıştı. Durumu tellwe destek birimine ilettim. Sağolsunlar tek dedikleri "tartışmaya girmeyin, aksi taktirde siz zararlı çıkarısınız." Falcılarınızın arkasında bu kadar durduğunuz için teşekkürler.
  • March 8 düzenlendi
    Tartışmaya girmeniz halinde aleyhinize sonuçları olabilir diye yazıldı size. Tartışma sırasında sarf edeceğiniz tek bir kelime bile kullanıcıyı haklı duruma geçirebilir. Haklı durum dediğimiz iade alma konusunda demek istiyoruz. Sizin yorumunuz deyip geçebilirsiniz ben falıma güveniyorum. İade etmek zorunda değilsiniz ama kötü bir kelime ederseniz o kelimeyi kullanarak şikayet edecek ve mecburen iade etmek gerekecektir. Falcıların arkasında elbette duruyoruz ama bizden kullanıcının oyunu değiştirmemizi veya iptal etmemizi beklemeyin. Falları değerlendirmek ne sizin nede bizim işimiz hayatına dokunduğunuz kişinin değerlendirmesi geçerlidir. İyi veya kötü niyetli olabilir ama bunu net olarak söyleyemezsiniz. Çünkü o kişinin neler yaşadığını tam olarak bilemezsiniz. Tahminlerde bulunursunuz.

    İade hakkıda sınırlıdır. Bir yıl içinde sadece 3 iade alabilir kullanıcılar. Yeni kullanıcı açsalarda aynı ödeme yöntemi ile devam ederse sistem onları tespit edip iadelerini yapmaz.
  • sistem aynı kullanıcının farklı hesaplarını nasıl tespit ediyor.?çünkü çoklu kullanıcı hesabını kullanmayan yani bunu yapmayan kullanıcı yok denecek kadar az...
  • İyi veya kötü niyetli olabilir ama bunu net olarak söyleyemezsiniz. Çünkü o kişinin neler yaşadığını tam olarak bilemezsiniz. Tahminlerde bulunursunuz.

    Peki siz nereden biliyorsunuz art niyetli olmadıklarını . O zaman sizde sadece tahminlerde bulunuyorsunuz.
  • Tahminde bulunmuyoruz. İspat etme imkanınız yok diyoruz.
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .