Hem müşteri memnuniyeti hem Bizler için bir tavsiye
kategorisi Diğer
Öncelikle sayın yönetim lütfen yanlış anlamayın. Ben çeşitli sitelerde binlerce fal bakmış biriyim. Fakat burada bazı eksiklikler var. Bunlardan bir tanesini sizlere önermek istiyorum. Burada kullanıcılar hiç bir şekilde faldan sonra iletişime geçemiyorlar. Haliyle böyle olunca müşterilerin bir çok sorusu ve bir aksilik olunca iletişime geçemiyorlar. Direk iade yada siteden memnun kalmıyorlar. Bunun yerine meşteri memnuniyetinide düşünerek fal kısmında sağ tarafta yada bir yerde bir mesajlaşma kısmı olsun. Üyelerin sorucağı soru sayısını falcılar belirlesin. Emin olum böyle müşteri memnuniyeti çok çok yükselir. Hem sizlere çok fazla şikayet gelmez. Sorun olursa falcı ve üye arasında çözülür. Şuan ücretli soru sorma var fakat falcılar haksız olduğunda üyeler yeniden para harcamak istemez. Yada bu sistemi isteyen falcılar ücretsiz yapabilir.
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .
Yorumlar