Haksız puanlama

Deneyimli bir kullanıcı olarak danışanla en az yarım saat ilgileniyoruz. Hatta hayatındaki kişilerin baş harfine kadar, sonradan oluşabilecek hususlara kadar herşeyi aktarıyoruz. O da hiç bir kötü söz etmeden, falcıya teşekkür edip giden biri, bir bakıyorsun onca emeğe rağmen 2 hafta sonrasında gelip "1" puan vermiş. Onca emeğe nasıl " verebilir? Bu hak yemektir. Ya bilinçli olarak 2 hafta sonra gelip bu puanı veren biri olursa, bu nasıl telafi edilecek? Neden iade konusu 10 gün ile sınırlandırılıyor? Eğer puanlama sistemini önemsemeyin derseniz, hiç olmasa da olur o zaman puan sistemi. Falcıdan yansıyan enerjiye göre danışan kendisi seçse sadece.

Yorumlar

  • Hiç sormayın bu konu hakkinda sizler gibi bende muzdaribim sırf iade almak icin kötü yorum yapan insanlar var iade etmek istediğin zaman iadede edemiyoruz iade hakkınız dolu yada kullanıcının iade hakkı dolu oluyor bu puanlama sistemi hiç olmamalı
  • Bu konu ile sayısız yazı yazdım ama nafile.... Kullanıcıya bakıyorum 1 yıldız nöbetçi iken fal yolluyor ne iade edebiliyorum nede anlaşmalı fal teklif edebiliyorum...Mecbur yorumluyorum sonra daha okumadan 1 yıldız verip saçma sapan yorum yapan insanlar var....Hani bunu kasıtlı yapan insanlar olduğunu düşünüyorum.... Hiç bir çözüm yok... Nöbetçi iken kim gelirse gelsin ne olursa olsun bakılsın deniliyor... Kullanıcı iade istiyorsa verilebilir ama iade hakkı dolmuş kişilere iade yapamadığımızdan dolayı yönetim ya bize 5 hak versin yorum silme ve yıldız silme yada bildirelim onlar silsinler bu yorum ve yıldızları gerekirse parayıda tamamen onlar alsın... Fakat en mantıklısı kullanıcı geldiği zaman içimize sinmediği zaman koşullu fal teklif etmek... Beğenmezse bile soru kısmından yazar iade edebiliriz...
  • April 2020 düzenlendi
    bunlar diğer sitelerin ajanlarıdır siz merak etmeyin. Kendi uygulamaları ön plana çıksın diye yapanlar bir iki tane eleman salar ordan hani iyi yorumcu kalmasın sitede diye, iyi yorumcu olmayınca ne olacak diğer sitelere kayacak üyeler ki böylede oluyor. Azıcık mantıklı düşünün ticari boyutta :) Geçen bakıyorumda maşallah uygulamamıza 1 veren verene bu adamlar ne yapsın.
  • Ama telve bu oyunu bozar :)
  • Genel olarak yorumları okuduk.

    İstekleriniz bireysel olarak kendinizi haklı görmeniz üzerinde fikir birliğinde olursak geçerli olabilir. Ancak biz kim haklı kim haksız bunu araştırıp karar verecek durumda olamayız. Sizin için uzun ve detaylı bir fal kullanıcının hayatına dokunmuyor olabilir. Kötü niyeti beyan eden durumlarda zaten gereğini yapıyoruz. Falın yorumunu çok güzel fal diye yazıp 1 yıldız veren birisi olduğunda iletirseniz o oyu verilmemiş yaparız.

    10 günlük süre kullanıcının 10 gün içinde ikinci bir iade talep edememe süresine eş olarak konulmuştur. Kısaltırsak iade isteme süresini de kısaltmamız gerekir.

    Ücretli fallarda kredi iadesi olmadan oy ve yorum silme olamaz. 5 den fazla iade hakkı kullanıcının diğer falcılardan iade talep edebileceği anlamına gelir ki şu an 3 iade alabilirlerken bile çok fazla iade isteniyor diye şikayetler varken bu durum daha da artacaktır.

    Uygulamaya düşük oy verme işinde dönemsel bir artış oldu oyumuzu çok düşürmemekle birlikte can sıkıcı tabi ki. Şüphelendiğimiz şey "Uygulamanıza oy verelim yorum yapalım" diyen kişilerin sayısındaki artış. O gurupların müşteri kazanmak için yaptıklarından şüpheleniyoruz. Sahte oy ve yorum satışına da kesinlikle itibar göstermiyoruz.

    Makul ve kullanıcılar tarafından da bu adil denebilecek fikirleriniz varsa iletebilirsiniz.
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .