Haksız puanlama
Deneyimli bir kullanıcı olarak danışanla en az yarım saat ilgileniyoruz. Hatta hayatındaki kişilerin baş harfine kadar, sonradan oluşabilecek hususlara kadar herşeyi aktarıyoruz. O da hiç bir kötü söz etmeden, falcıya teşekkür edip giden biri, bir bakıyorsun onca emeğe rağmen 2 hafta sonrasında gelip "1" puan vermiş. Onca emeğe nasıl " verebilir? Bu hak yemektir. Ya bilinçli olarak 2 hafta sonra gelip bu puanı veren biri olursa, bu nasıl telafi edilecek? Neden iade konusu 10 gün ile sınırlandırılıyor? Eğer puanlama sistemini önemsemeyin derseniz, hiç olmasa da olur o zaman puan sistemi. Falcıdan yansıyan enerjiye göre danışan kendisi seçse sadece.
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .
Yorumlar
İstekleriniz bireysel olarak kendinizi haklı görmeniz üzerinde fikir birliğinde olursak geçerli olabilir. Ancak biz kim haklı kim haksız bunu araştırıp karar verecek durumda olamayız. Sizin için uzun ve detaylı bir fal kullanıcının hayatına dokunmuyor olabilir. Kötü niyeti beyan eden durumlarda zaten gereğini yapıyoruz. Falın yorumunu çok güzel fal diye yazıp 1 yıldız veren birisi olduğunda iletirseniz o oyu verilmemiş yaparız.
10 günlük süre kullanıcının 10 gün içinde ikinci bir iade talep edememe süresine eş olarak konulmuştur. Kısaltırsak iade isteme süresini de kısaltmamız gerekir.
Ücretli fallarda kredi iadesi olmadan oy ve yorum silme olamaz. 5 den fazla iade hakkı kullanıcının diğer falcılardan iade talep edebileceği anlamına gelir ki şu an 3 iade alabilirlerken bile çok fazla iade isteniyor diye şikayetler varken bu durum daha da artacaktır.
Uygulamaya düşük oy verme işinde dönemsel bir artış oldu oyumuzu çok düşürmemekle birlikte can sıkıcı tabi ki. Şüphelendiğimiz şey "Uygulamanıza oy verelim yorum yapalım" diyen kişilerin sayısındaki artış. O gurupların müşteri kazanmak için yaptıklarından şüpheleniyoruz. Sahte oy ve yorum satışına da kesinlikle itibar göstermiyoruz.
Makul ve kullanıcılar tarafından da bu adil denebilecek fikirleriniz varsa iletebilirsiniz.