İade Koşullarını Güncelliyoruz
İade koşullarında yeni bir düzenleme yapmak istiyoruz. Düşüncelerimizi sizlerle paylaşıp yorum ve katkılarınızı aldıktan sonra önümüzdeki ay yayına almak istiyoruz.
İade koşulları 2016
- Kullanıcılar fal bakımını beğenmezse istedikleri zaman fallarını iptal edip kredini iade alabilirler.
Bu işlemi kendilerinin yapabileceği bir alanları olacak. Yönetimden ve falcılardan bağımsız olarak iade alımlarını kendileri yapabilecekler.
- Kullanıcılar İlk seferinde tam, sonraki iadelerde harcanan kredinin yarısını geri alınabilir.
- İadesini alınan falın oy ve yorumları sistemden kalkar.
- Kullanıcıların her 10 günde 1, toplamda da 3 iade alma hakkı vardır. Bu haklar her yıl yenilenir.
- Yorumu ve/veya oyu sayfalarında istemeyen falcılar falları iade edebilir.
- Falcıların sınırsız iade hakkı vardır. Ancak fal iade hakkı dolmuş olanlarda kredi iade edilmez. Sadece yorum ve oy sistemden silinir. Falı iade eden falcı kullanıcının iade hakkı bitmiş olsa da iade ettiği falın ücretini alamaz.
İade koşulları 2016
- Kullanıcılar fal bakımını beğenmezse istedikleri zaman fallarını iptal edip kredini iade alabilirler.
Bu işlemi kendilerinin yapabileceği bir alanları olacak. Yönetimden ve falcılardan bağımsız olarak iade alımlarını kendileri yapabilecekler.
- Kullanıcılar İlk seferinde tam, sonraki iadelerde harcanan kredinin yarısını geri alınabilir.
- İadesini alınan falın oy ve yorumları sistemden kalkar.
- Kullanıcıların her 10 günde 1, toplamda da 3 iade alma hakkı vardır. Bu haklar her yıl yenilenir.
- Yorumu ve/veya oyu sayfalarında istemeyen falcılar falları iade edebilir.
- Falcıların sınırsız iade hakkı vardır. Ancak fal iade hakkı dolmuş olanlarda kredi iade edilmez. Sadece yorum ve oy sistemden silinir. Falı iade eden falcı kullanıcının iade hakkı bitmiş olsa da iade ettiği falın ücretini alamaz.
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .
Yorumlar
@taraca kullanıcı ve falcıları karşı karşıya getirmemek için iade hakkı olan kullanıcılara direk iade hakkı vermek daha doğru geliyor. Öbür türlü tartışmalar ve kavgalar olabiliyor. Sistemde bu mesajlar yüzünden meşgul oluyor.
Öncelikle şunu unutmamak gerekiyor. Tüketici yönetmeliği gereği herkes ücretini bir kereliğine iade alabilir.
Bu nedenle iadesiz incelemesiz ilke seferinde iade yapmak zorundayız. Bu yasal bir zorunluluk.
Şimdiye kadar kesinlikle iade istiyorum diyenlere hesap kapatma şartı ile son fallarının kredisini verdik. Bunlarıda falcılara yansıtmadık.
Burda karara bağlamamı gereken sonraki iadeler 2 mi olsun 3 mü olsun. Falcımı iade yapsın kullanıcımı kendisi alsın. ücretin tamamımı iade edilsin yarısımı gibi konular.
Kullanıcı ile falcıları karşı karşıya getirmeden, otomatik formlar üzerinden, kurallar dahilinde herkesin kendi işlemini yapabilmesini sağlamak amaçlı bir güncelleme yapmak zorundayız.
Bizim için öncelikler şunlar:
1- Amacı sadece iade almak olanları belirleyip bunlara fırsat vermemek,
2- Falcıların moralman performansını düşürmemek, Tellwe de kalmalarını sağlamak. Bu madde çok önemli çünkü çok iyi falcılar geldi ve bazı kullanıcılar sırf iade almak için bu falcıları soğutup uzaklaştırdılar.
3- İadeler sırasında tartışma yaşamamak, Bu tartışmalarda kavgalar çıkıyor, işler seni mahkemeye vereceğime kadar gidiyor.
4- İşlemlerin otomatik yapılması sağlamak, destek ekibine iş çıkarmamak.